Историја

Како започна нашата приказна…

Историјата на компанијата ГЛОБУС започнува во 1924 година, кога започнала со производство на конзервирано овошје и зеленчук.

1991

Компанијата наречена Fabrika cannervi GLOBUS започнува продажна кампања наречена GLOBUS.

1995

GLOBUS Konservipari Rt. Доби сертификат за квалитет ISO 9002 од SGS Certification Service Ltd. Принципите на компанијата се безбедноста на храната и високиот квалитет.

Понатамошен развој на компанијата ГЛОБУС

2006 – Од јуни 2006 година, GLOBUS продолжува да работи под мнозинска сопственост на француската „Group d’aucy“.

2009 – ГЛОБУС го продаде производството на конзервирани месни производи (готови оброци), паштети и намази на словачката компанија HAMÉ.

2010 – Од 1 јануари, компанијата продолжува да работи под нова структура: соодветно, CGC Hungari Ltd како 100% подружница на GLOBUS Plc, го продолжува производството на конзервирани производи од зеленчук во Унгарија.

2018 – Развој на нови производи (Витал).

2018 – Пристигнување на пазарите во Јадранскиот регион.

2020 – Групата d’aucy се спои со Union Triskalia за да стане лидер во земјоделската и прехранбената индустрија во Франција и Европската унија. Новото име на заедничката група е „Eureden“.

Регистриран и заштитен бренд во над 50 земји во светот.

Компанијата ги продава своите производи под трговската марка GLOBUS во земјите од Централна и Источна Европа.
Производите не содржат непотребни адитиви, а нивното зачувување се врши само со термичка обработка.
Компанијата произведува вкупно 80.000 тони годишно, од кои извезува 96%

1924

ГЛОБУС брендот започнува производство на конзервирано овошје и зеленчук и од тогаш е регистриран во повеќе од 50 земји ширум светот.

Главни карактеристики

1. Квалитет на производот

  • За производство на конзервиран зеленчук користиме најсовремена технологија.

  • Започнуваме производство со најдобрите семиња и зеленчук со висок квалитет, без ГМО.
  • Зеленчукот го береме на задоволителна зрелост и пред преработката поминува низ строг процес на селекција.
  • Свежиот зеленчук, по бербата, избран според сортата, степенот на зрелост и големината, се обработува во рок од неколку часа на таков начин што ќе ги зачува повеќето хранливи материи.
  • Благодарение на модерната технологија што ја користиме за време на производството, нашиот зеленчук ги задржува хранливите материи и е подготвен за употреба во текот на целата година!
  • Благодарение на соодветната термичка обработка на зеленчукот и технологијата за конзервирање, нашите производи не содржат непотребни адитиви и конзерванси.
  • Нашите лименки без БПА се најбезбедни во однос на безбедноста на храната.
  • Транспарентност: со кодот на сите наши производи, може да се следи целото наше производство.

2. Сигурна основа

  • Огромно меѓународно искуство со иновативен сектор за истражување и развој, воден од потребите на клиентите.
  • Долгогодишно искуство во индустријата за конзервиран зеленчук.
  • Долгорочна перспектива и одржливост на развојот.
  • Imamo raznovrstan i širok asortiman proizvoda i kontinuirano širimo ponudu, prateći mnoge inovacije.

3. Еколошкото производство ни е многу важно

  • Стапката на рециклирање на отпадот е 85%.

  • Ефективно управуваме и користиме природни ресурси.

  • Користиме метални лименки и стаклена амбалажа како најлесно рециклирачки материјал за пакување.

Бренд ГЛОБУС

  • ГЛОБУС е бренд со повеќегодишна традиција и голема популарност во земјите на централна и источна Европа.

  • Брендот е многу иновативен со јака маркетиншка поддршка, особено во дигиталниот свет, како и на сите продажни места.
  • Главни карактеристики на брендот: природна, здрава исхрана со најдобар

Глобус во својот асортиман ги има сите основни производи кои потрошувачите ги ценат и ги сакаат на својот пазар. Брендот е во полна експанзија спремен да го прошири асортиманот за да ги задоволи новите очекувања на потрошувачот.

Ndiqni lajmet për produktet GLOBUS në rrjetet sociale